Управлінський облік без складнощів, рішення без стресу! Управлінський облік без складнощів, рішення без стресу! Управлінський облік без складнощів, рішення без стресу! Управлінський облік без складнощів, рішення без стресу! Управлінський облік без складнощів, рішення без стресу! Управлінський облік без складнощів, рішення без стресу! Управлінський облік без складнощів, рішення без стресу! Управлінський облік без складнощів, рішення без стресу! Управлінський облік без складнощів, рішення без стресу! Управлінський облік без складнощів, рішення без стресу! Управлінський облік без складнощів, рішення без стресу! Управлінський облік без складнощів, рішення без стресу!
Переваги і причини обрати Аутсорсинг
    Функції, які ми
    беремо на себе
    • Аналіз продажів, фудкосту, середнього чеку та кількості чеків.
    • Виявлення небезпечних операцій і контроль закупівель.
    • Щоквартальний аналіз кількості гостей та ABC-аналіз меню.
    Звітність
    • Внесення накладних, актів списання та переміщення.
    • Взаєморозрахунки з постачальниками, створення номенклатури та цін.
    • Проведення інвентаризацій та аналіз результатів.
    Товаро-складський облік
    • P&L, Cash Flow, облік витрат, налаштування знижок та націнок.
    • Прийняття касових змін та робота з рахунками.
    Фінанси
    Функції, які ми
    беремо на себе
    • Товаро-складський облік
      • Внесення накладних, актів списання та переміщення.
      • Взаєморозрахунки з постачальниками, створення номенклатури та цін.
      • Проведення інвентаризацій та аналіз результатів.
    • Фінанси
      • P&L, Cash Flow, облік витрат, налаштування знижок та націнок.
      • Прийняття касових змін та робота з рахунками.
    • Звітність
      • Аналіз продажів, фудкосту, середнього чеку та кількості чеків.
      • Виявлення небезпечних операцій і контроль закупівель.
      • Щоквартальний аналіз кількості гостей та ABC-аналіз меню.
    Алгоритм і взаємодія
    Фото документообігу – накладні, акти, бланки інвентаризації
    Спілкування з власником – призначення часу зустрічей, надання звітів
    Фіксація оплат – по рахунках, звірка фін залишків
    Повний аудит системи – виявлення та виправлення помилок
    Інвентаризація – надання бланків, перевірка зобов’язань замовника
    Внесення документів – всі надані документи вносяться в систему (1–2 дні, крім вихідних)
    Регулярні звіти – згідно узгодженого календаря
    Додаткові дані за запитом – надаємо необхідну інформацію керівнику
    Чати для комунікації
    Аудит та інвентаризація
    Ведення обліку та звітність
    Як працює система?
    Алгоритм і взаємодія
    • Чати для комунікації
      Фото документообігу – накладні, акти, бланки інвентаризації
      Спілкування з власником – призначення часу зустрічей, надання звітів
      Фіксація оплат – по рахунках, звірка фін залишків
    • Аудит та інвентаризація
      Повний аудит системи – виявлення та виправлення помилок
      Інвентаризація – надання бланків, перевірка зобов’язань замовника
    • Ведення обліку та звітність
      Внесення документів – всі надані документи вносяться в систему (1–2 дні, крім вихідних)
      Регулярні звіти – згідно узгодженого календаря
      Додаткові дані за запитом – надаємо необхідну інформацію керівнику
    Що Ви отримуєте?
    Обираючи аутсорсинг управлінського обліку, Ви отримуєте комплексний набір послуг, який дозволяє Вам зосередитися на стратегічному розвитку бізнесу, делегувавши рутинні операції досвідченим фахівцям.
    Read more
    The main distinction between graphic design and art is that graphic design solves a problem as well as being aesthetically pleasing.
    Cappadocia Festival
    of Youth Education
    7. Мінімізація ризиків
    Професійний облік для запобігання фінансовим втратам.
    2. Економія часу та ресурсів
    Звільніться від рутинних завдань та найму персоналу.
    1. Експертиза та професіоналізм
    Доступ до команди висококваліфікованих фахівців.
    Виявляємо та усуваємо потенційні ризики, пов’язані з фінансовою діяльністю. Віддалений формат роботи виключає колаборації між персоналом і підвищує безпеку бізнесу.
    6. Збільшення прибутку
    Оптимізація витрат та ефективності для зростання прибутку.
    Замовник завжди в курсі фінансового стану бізнесу завдяки детальному обліку, регулярним звітам і контролю за операціями. Це допомагає уникати непорозумінь і непотрібних ризиків.
    5. Підвищення прозорості та контролю
    Завжди повна інформація про фінансовий стан.
    Замовник завжди в курсі фінансового стану бізнесу завдяки детальному обліку, регулярним звітам і контролю за операціями. Це допомагає уникати непорозумінь і непотрібних ризиків.
    4. Покращення якості рішень
    Регулярні звіти та аналітика для обґрунтованих рішень.
    Ми надаємо детальні звіти та консультації експертів, що допомагає приймати правильні управлінські рішення, вчасно реагувати на зміни та планувати розвиток бізнесу.
    3. Оптимізація витрат
    Скорочуємо витрати та підвищуємо ефективність.
    Завдяки детальному аналізу фінансових даних та контролю всіх статей витрат, ми допомагаємо зменшити непотрібні витрати та підвищити ефективність бізнес-процесів.
    Замовник більше не витрачає час на пошук, навчання та утримання власного облікового персоналу. Ви отримуєте готові дані, зосереджуєтесь на розвитку бізнесу та прийнятті управлінських рішень.
    Наші експерти спеціалізуються на веденні обліку в ресторанному бізнесі. Це гарантує точність, своєчасність та високу якість виконання всіх робіт. Кожен співробітник проходить атестацію, а робота контролюється керівником відділу.
    Що Ви отримуєте?
    Обираючи аутсорсинг управлінського обліку, Ви отримуєте комплексний набір послуг, який дозволяє Вам зосередитися на стратегічному розвитку бізнесу, делегувавши рутинні операції досвідченим фахівцям.
    • 1. Експертиза та професіоналізм
      Доступ до команди висококваліфікованих фахівців.
      Наші експерти спеціалізуються на веденні обліку в ресторанному бізнесі. Це гарантує точність, своєчасність та високу якість виконання всіх робіт. Кожен співробітник проходить атестацію, а робота контролюється керівником відділу.

      2. Економія часу та ресурсів
      Звільніться від рутинних завдань та найму персоналу.
      Замовник більше не витрачає час на пошук, навчання та утримання власного облікового персоналу. Ви отримуєте готові дані, зосереджуєтесь на розвитку бізнесу та прийнятті управлінських рішень.

      3. Оптимізація витрат
      Скорочуємо витрати та підвищуємо ефективність.
      Завдяки детальному аналізу фінансових даних та контролю всіх статей витрат, ми допомагаємо зменшити непотрібні витрати та підвищити ефективність бізнес-процесів.
      Отримати консультацію
    • 4. Покращення якості рішень
      Регулярні звіти та аналітика для обґрунтованих рішень.
      Ми надаємо детальні звіти та консультації експертів, що допомагає приймати правильні управлінські рішення, вчасно реагувати на зміни та планувати розвиток бізнесу.

      5. Підвищення прозорості та контролю
      Завжди повна інформація про фінансовий стан.
      Замовник завжди в курсі фінансового стану бізнесу завдяки детальному обліку, регулярним звітам і контролю за операціями. Це допомагає уникати непорозумінь і непотрібних ризиків.

      6. Збільшення прибутку
      Оптимізація витрат та ефективності для зростання прибутку.
      Замовник завжди в курсі фінансового стану бізнесу завдяки детальному обліку, регулярним звітам і контролю за операціями. Це допомагає уникати непорозумінь і непотрібних ризиків.

      7. Мінімізація ризиків
      Професійний облік для запобігання фінансовим втратам.
      Виявляємо та усуваємо потенційні ризики, пов’язані з фінансовою діяльністю. Віддалений формат роботи виключає колаборації між персоналом і підвищує безпеку бізнесу.
      Отримати консультацію
    Ви у гарній компанії
    Відділу продажу
    +38 (073) 924-79-50
    ------------------
    м. Одеса, пров. Онілової, б.18, оф. 8.
    м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11А, оф. 1114